لوازم آرایشی سینره و INLAY

پیام مدیر سایت :

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

این شرکت توسط دکتر نصرالله اخوی با بیش از سه دهه سابقه در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی تاسیس شد و فعالیت خود را با برند گل گل آغاز کرد. وی به عنوان موسس این شرکت به عنوان یک متخصص بین المللی با برندهای معروف لوازم آرایشی و بهداشتی مانند Vichy، Lancome L’Oreal همکاری و تولید کرد و در نهایت سال ها تجربه با برندهای Cigel، Prime، Ferris و Pharmed را در آزمایشگاه تولید و ارائه کرد. این شرکت معتبر در سال 2001 با موفقیت استاندارد ISO 9002 را در کانادا گذراند و محصولات آن هم اکنون توسط متخصصین پوست و تریکولوژیست برای تمامی سنین تجویز می شود.


طیف وسیعی از لوازم آرایشی این برند بسیار زیاد است. محصولات محبوب سی گل می تواند روشن کننده و جوان کننده، ضدآفتاب، پاک کننده و... باشد به عنوان مثال: کرم سی سی سیگل: این محصول رنگی است اما رنگ آن با اکثر پوست ها مانند کرم پودر سازگاری دارد، پوشش دهی و ماندگاری بالایی دارد، SPF 30 دارد و به عنوان ضد آفتاب نیز قابل استفاده است. لوسیون ضد آکنه یا پیشگیری از آکنه: اندازه آکنه را کاهش می دهد، میزان آکنه را کاهش می دهد و همچنین التهاب پوست را کاهش می دهد. فوم شستشوی صورت سی گل: حاوی ویتامین C مناسب برای پوست های چرب، خاصیت روشن کنندگی پوست و به دلیل داشتن اسید سالیسیلیک، خاصیت لایه برداری ملایمی نیز دارد. تونر ویتامین C: مناسب برای پوست های مستعد آکنه، مختلط و چرب و تنظیم کننده PH پوست، حاوی آلفا هیدروکسی اسید، اسید سالیسیلیک و عصاره های گیاهی مانند بابونه، آلوئه ورا و حمامیلیس.


لوازم آرایشی سینره و INLAY

آزمایشگاه گیاهی Living Nature در سال 1997 تاسیس شد و پس از موفقیت چشمگیر محصولات بهداشتی سینره، اکنون به تولید و فروش لوازم آرایشی لی می پردازد.

سینره 

بهترین لوازم آرایشی ایرانی سینره - معرفی پرفروش ترین لوازم آرایشی ایرانی می توان گفت سینره بهترین محصولات مراقبت از پوست ایرانی را دارد و ترکیبات آن منشا گیاهی دارد. اگر از محصولات این برند استفاده کرده اید حتما با ما هم عقیده باشید زیرا کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب باعث محبوبیت این برند شده است. محصولات سینره شامل ژل شستشوی صورت، میسلار واتر سینره، ضد آفتاب، مرطوب کننده، شامپو ضد شوره سینره، کرم ویتامین C سینره و سایر محصولات درمانی می باشد. دو محصول این برند را بررسی کرده ایم تا بتوانیم به شما کاربران کمک کنیم.

 

ضد آفتاب بی رنگ: به راحتی روی پوست پخش می شود و هیچ لکه سفیدی به جا نمی گذارد، بدون چربی است و خیلی سریع جذب می شود، بافت ضد آفتاب بی رنگ نسبتا ضخیم، رنگ ضد آفتاب نسبتا رنگی رقیق است. ژل پاک کننده سینره: قدرت پاک کنندگی خوبی دارد، پوست را خشک و سفت نمی کند، جوش نمی زند و نسبت به سایزش قیمت مناسبی دارد.

 

در لی (INLAY)

بهترین منبت لوازم آرایشی ایرانی - معرفی پرفروش ترین لوازم آرایشی ایرانی یکی دیگر از محصولات این آزمایشگاه برند اینلی است که یکی از باکیفیت ترین و پرفروش ترین برندهای آرایشی و بهداشتی در ایران می باشد و یکی از مهمترین ویژگی های محصولات این برند عدم وجود سرب و پارابن می باشد. محصولات آن شامل کرم، رژگونه، پنکیک، ریمل حجم دهنده خط چشم، سایه چشم، خط چشم، رژ لب خطی، لاک و ... می باشد.

کرم پودر اینلی ظاهری کاملا طبیعی به پوست شما می دهد یعنی نه خیلی مات و نه خیلی براق است روی پوست شکافته نمی شود و به راحتی پخش می شود بوی گل مانندی دارد که بسیار مطبوع و بسیار ملایم است. هنگام استفاده از ریمل، این برند شگفت زده می شود زیرا مژه های شما را به خوبی بلند می کند و در عین حال بسیار سبک است. به جرات می توان گفت که به خوبی با ریمل های گران قیمت خارجی رقابت می کند و در عین حال قیمت بسیار مناسبی دارد. این رژ لب لی بسیار پرطرفدار است، کاملا مخملی است و لب های شما را می پوشاند و همچنین رنگ های متنوع و زیبایی دارد. برق لب این برند بسیار سبک است، اصلا چسبنده نیست و درخشندگی زیبا و طبیعی به لب های شما می دهد.


لوازم آرایشی کالیستا

پرفروش ترین لوازم آرایشی ایرانی 1 - معرفی پرفروش ترین لوازم آرایشی ایرانی اگر به دنبال لوازم آرایشی و بهداشتی هستید که مواد اولیه آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد، به دنبال برند Calista باشید. کالیستا یکی از برندهای معروف ایرانی است که افراد زیادی جذب دنیای رنگ شده اند. توجه داشته باشید که تمامی محصولات کالیستا در داخل کشور تولید می شوند اما در تولید آنها از مواد اولیه آمریکایی و اروپایی استفاده می شود، بنابراین محصولات این برند (رژ لب، ریمل، خط چشم، سایه چشم، کرم پودر، پنکیک و ...) می توانند به عنوان پرفروش ترین لوازم آرایشی ایرانی معرفی شود.

بازدید : 413
چهار شنبه 31 فروردين 1401 - 17:59